Tag Archives: busy

Day 43 The only journey is the journey within.

 

745am Woke up kind of late, since I didn’t get to bed till 3am .

830am Whey vanilla Protein 2 pieces pineapple, small banana, 1 tb coconut oil and 1tb coconut shred, 1 cup coconut milk and ice cubes.

1230pm blackened chicken breast, with a few flaxseed (original flavor) cookies.

227pm Stomach is super hungry already 😦

and now that I think about it.. I have class at 650pm. Health and wellness actually. Pretty excited actually, but I don’t have anything to eat later.. I might have to stop home. BECAUSE I AM BBBBRRRRRROOOOOOOOKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE till tomorrow morning. 😦

Work is fine. Nothing to interesting going on. Feel a little uncomfortable. These jeans fit my ass but not my waist and I have to keep pulling them up and I look awkward. and I forgot to paint my toe nails. lol. whatever.

430-5pm Ate a chicken breast in the car ride home.

 

545pm Got home and walked Marley before I headed to class.

7pm It is actually a sports nutrition class which I AM SUPER STOKED ABOUT!!!!! Talks about what you should eat at what times, breaks everything down for you. As soon as he said macro nutrients and  I immediately thought about eating disorders and how I may get obsessed with it all again..(I did when I started weighing out portions for pre contest),  but this is stuff that people SHOULD know. What carbs to eat, complex or simple. What sugars to eat, what fats to eat and when because as we may NOT know, timing is very crucial during energy exertion.

9pm Class ended and I headed straight to the gym

BOULDER SHOULDERS TODAY!!!!!!

Seated Shoulder Press

25lbs (DB) x 12reps x 4

Front Raise Super Setted with Flyes (chest)

I did this 3 times but I don’t know the weight, they weren’t numbered. 8-12 reps each.

Then I was getting sick and tired of retards staring at me.. (my pants may have been SLIGHTLY see thru).. Anywho..

Did 30 min on the stairmaster.

After that, I decided to go into the studio and do a little emore.

Lateral Raises

15lbs x 10reps (each arm)

Super Setted with either Bosu Ball Burpee (10) or ski jumps (20)

after 3 sets

Upright Row

25lbs x 12-15 reps

Super stetted with bosu burpees/ ski jumps.

NO planks today.. I was DRIPPPPPING sweat. Literally I couldn’t even see lol.. and I was super tired.. got home around 1030pm

 

1040pm 1/2 Chicken Breast and 1/2 Banana

 

HOPEFULLY GOING TO BED SOON!!!!!!

Goodnight ❤

Advertisements
Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Day 40 FRIDAY’s Blog (WP is not being nice to me).

Day 40. phew… its been 40 days of no processed foods/fast food/anything other then WHOLE foods.. Isn’t that crazy??

&& I am almost 3 months free of smoking as well. YEAH buddy <– simple things in life bring me joy now 😉

930am Protein Shake. Probiotic Myofusion (again, tastes like shit), superblend (macs,hemp,something else can’t remember) and a little bit of coconut oil ice and coconut milk I think.. fuck.. SEE THIS IS WHY I WRITE DOWN AS I GO hahah whatever give or take 50 calories.

10am got to work.

130pm Leftover steak (6oz) and broccoli, a little late on eating today. From here and till 6pm I did have a Lara Bar though because my STOMACH WAS ON FIRE…. wtf is with these hunger pains??????????

6pm Left Work, headed to Whole Foods because I ran out of food and I really wanted chicken for this weekend. Spent $15 on 3 pieces of chicken.

Awesome.

6pm-845pm I was a bad girl. I didn’t eat 😦 I was having a heart to heart about everything and time just slipped away. Car ride home ate a cold chicken breast lol.

930pm  Arrived home.

1005pm Arrived at LA Fitness.

1006pm Realized LA Fitness closes at 10pm. Can’t miss a workout.. or if I did it would just be an excuse.. and its a friday.. and we already know I don’t have a life.. so…..

1015pm Drive to Xsport in Libertyville. Beginning of my little adventure my gas light goes on… Figured I can make it to work on an empty tank I can make it 20 min down the road.

1040pm Arrive at Xsport Fitness. Realize I do not have my debit card nor cash to pay the $10 to get into Xsport.
Call Ashley and ask her if she still works out at Xsport. Hang up.
Use her name to get in.

 

Back Day Today!

 

Started with Assisted Pull ups Supersetted with Lat pulldowns.

110lbs 12reps – 70lbs 10reps
110lbs 12reps – 70lbs 10 reps
95lbs 8 reps – 80lbs 8 reps
95lbs 6 reps – Then some guy sat right behind me. So I moved.

 

To the Single Arm Row.

50lbs 10reps each arm
50lbs 10reps each arm
40lbs 12reps each arm
30lbs 12reps each arm

 

Moved to the Bent Over Row (cables actually).

90lbs 12reps
100lbs 10reps
110lbs 8reps
120lbs 8reps
130lbs 6reps

11pm Realize that my gas light went off, after I already drove 10-12 miles.. and I don’t have any cash on me.

11-1130pm Tell _____ that he might have to pick me up if a reserve tank can go 40 miles. IF not, plan on coming out to LV to help me out lol.

Finish up 30 min on stair master.

1201pm Made it safely and actually got home. Made 6oz ground turkey, 1/2 banana (WHAT ITS MY WEEKEND!!) :):):)

1237pm Finishing blog. Going to bed. SEEEEE YAAAAA. Can’t wait to turn my alarm clocks off ❤

Goodnight ❤

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Day 23 idk wtf is going on.

 

I woke up at 6am. Wide awake because Marley wouldn’t stop licking me. but I was wide awake. So I got up. checked emails and shizznit. Then I did my daily get up.
730am finished my protein shake. this time i added the super blend food (hemp cacao and maca) and the pb2 ice and water) It was actually pretty good 🙂

oh and I snacked on the last 1/4 of the lemon bar. I also grabbed 2 cuties to snack on..  (they have seeds and they suck).

I’ve been snacking on fruit and  bc of the natural sugars, I don’t really crave anything.
1. don’t eat fruit past 11am  UNLESS u work out like i do at night, and this is because fruits do have alot of sugar, regardless if its natural or not. It still affects the body. So use up those carbs!
2. check on which fruits are the best to eat, bananas are great after a workout!**

952am Feeling good, super excited about doing Legs today. Focusing more on squats, lunges of course! Cant forget the calve raises either. :/ Snacking on some Black tea, and a cutie orange 🙂 Have to head to whole foods again lol I FINALLY GOT PAIIIIDDDDD!!!!! haha and have to get chicken again. Seriously can I please get a discount or something?

1pm I left to go to Whole Foods and I stopped at the salad bar and I got SUPER excited. I decided I wanted potatoes, carbs starches ohhhh yeah LEG DAY BABYYY! Then I had fajita chicken (had cheese, yes I’m well aware I need to relax with this cheese kick here)…. and a LIL corn.. here is to prove it. And then I also got 2 pieces of blackened chicken. I only need one, but they looked SOOOOo good today! I was gonna get a almond butter, but even though Ill be burning a shit ton of calories later, I knew that my portion was a little bigger then I’m use too, so it’ll even it out with the snacking.

Mood: FUCKING AWESOME! I could use a power nap, obviously not possible but I could def use one. That or a massage. O M G. I cannot wait to get my taxes finished so I can have $$$ agaain! lol. I am very very excited about training today. Like I said early I’m focusing on squats today, I think I might want to try to go 3 plates on the leg press 🙂 that and lunges, leg exts and calf raises.

I do feel like I am getting skinnier, I JUST took a progress pic today, and it was before I had to pee and I really had to pee lol. regardless I still have a while, but I can only imagine what Im going to look like. I AM S T O K E D!.
I do feel/see that I’m holding water on my thigh under my ass cheek (cellulite), but that should disappear in a couple weeks.. Nothing to get upset about. I also know I looked skinnier when I’m tan and right now I’m pale as FUCK.  :(:( I also feel sexier when Im tan.. :/

Anywho Im bikini shopping today. Just looking around. I found a suit I want for actual summer,and then im checking out ones for the show. Jennifer got back to me and said the white one would be for sale but not the coral which Im super upset about. So ill just have to find something similar.

I love the chain, this is the look I’m going for.  Not to mention gold looks awesome on tanned skin 🙂

For some reason Im digging this. I think it would really “pop”.. But I wouldnt do the strings on the sides, id do a black chain. I listed a picture of all the connectors I can choose from.  L-61c is nice

Obviously have to add a pink one in for good measure lol. I actually really like her connectors, that or I can do smaller diamonds.

See this and a silver chain? Sc-22 Down below \/ Love the zebra And the pink.

So I got home last night at around 530pm

I took Marley out and ate (kind of more then I should have but I was hungry.)

I had 2 LARA BARS (wtf) and some nut butter. Idk what the fuck is wrong with me and the worst part about it?? I went to lay down so I could wait for my mom to get here to watch Marley, we’ll I felt SUPER tired, not normal. Well guess what? I JUST WOKE UP NOW AND ITS 7am! I missed my fucking workout. and i don’t get to workout today because I have class. How fucking shitty. THAT or I go to Xsport the 24/7 gym OR I see what time LA fitness closes at. regardless I’m pissed. and now hungry again.

Sorry guys.

Tagged , , , , , , , , , , ,